Om nåt går galet med din order ska vi givetvis ordna upp det!
Kunder via webshopen har 14 dagars ångerrätt från dagen kunden mottagit varan.
Om du som kund ångrar sitt köp går det bra att skicka tillbaka den oöppnade produkten på egen bekostnad inom dessa 14 dagar.
Om du som kund är missnöjd med produkten och vill göra en reklamation står givetvis vi för frakten, efter att ni meddelat oss vad som ni tycker har blivit fel. Maila robin@llamalloyd.se så ska vi reda ut det!
Återbetalning.
Efter att vi har tagit tillbaka och inspekterat din retur kommer vi meddela dig via mail om vi godkänner returen eller ej, därefter sätter vi tillbaka pengar på samma kort/swishnummer som användes vid köpet och mailar en skärmdump på att det är gjort. Därefter kan det ta banken/kreditkortsföretaget några dagar att genomföra returen.
Byten
Om du vill byta en vara mot en annan, maila så kanske vi kan ordna det.
Det är lättare med prints än kaffe som är en färskvara.
Presenter
Om du vill köpa en vara som present, skriv email-adressen till den som du ska ge varan till i kommentarsfältet vid köp. Om mottagaren av gåvan sedan vill byta kan vi göra det utan att blanda in dig som köpare av gåvan. Smidigt!
Om det inte fanns nån kommentar om att det var en gåva måste produkten återköpas genom personen som köpte produkten.
Behöver du hjälp?
Kontakta oss på robin@llamalloyd.se